שאלות נפוצות

דף הבית » שאלות נפוצות

איך עובד השירות?

בכל עמוד יש דף התקשרות קצר. מלאו את הפרטים בטופס ואנו נדאג כי נותני שירות מקצועיים יענו על
שאלותיכם. הייעוץ ניתן בתחומים השונים המופיעים בעמודי הפורטל.

האם השירות עולה כסף?

השירות אינו כרוך בתשלום וניתן כשירות הגולשים. ייתכן כי נותן השירות יציע לכם המשך טיפול
בתשלום, אך זו בחירתכם האם לקבלו או לא.

האם אני מחויב לקבל שירות בתשלום לאחר הייעוץ?

הייעוץ ניתן ללא עלות וללא כל התחייבות מראש. נותן השירות יסביר לכם את כל הפרטים שאתם
צריכים לדעת וכן ייתן לכם מידע על עלויות הכרוכות במאבק על זכויות. לאחר הייעוץ אתם מחליטים כיצד והאם להמשיך ולקבל שירות נוסף.

למי מיועד השירות?

לכל מי שרוצה לקבל מידע בתחומי הזכויות השונים. למי שמרגיש שפגעו בזכויותיו או בזכויות של קרוביו
ורוצה לקבל מידע בנושא. למי שרוצה לבדוק האם הוא או קרוביו זכאים לפיצויים בגין פגיעה בזכויות, ועוד.

השארתי פרטים באתר, תוך כמה זמן יחזרו אלי?

בתוך זמן קצר, בין שלושה לארבעה נותני שירות מקצועיים יצרו עמכם קשר. כך תוכלו לקבל מידע מגוון
ולא רק ממקור אחד.

השארתי פרטים באתר, האם פרטיי ימסרו לגורמים מסחריים נוספים?

פרטייך מועברים רק לנותני השירות הרלוונטיים למידע שביקשת (כאמור, בין שלושה לארבעה נותני
שירות). מעבר לכך, המידע לא נמסר לגורמים נוספים.